🔤イングリッシュしゅんしゅん🔤

🔤英語と日本語で日記を書くDiaryblog🔤

🔤英語日記 5月24日🔤

5月24日水曜日

Wednesday,May 24

今日は、最近人気の【推しの子】を観ました。

Today, I watched the recently popular [Oshi no Ko].

以前、芸能界にいたので、リアルな内容だなと感じました。

I was in the entertainment world before, so I felt that the story was real.

一話目の長さが一時間を超えていて、本当にアニメなのかと驚きました。

The length of the first episode exceeded one hour, and I was surprised that it was really an anime.

芸能界では、売れるためにはいろんな人の見えない力や運が非常に左右される。

In the entertainment world, the invisible power and luck of various people are greatly influenced in order to sell.

厳しい世界だなと改めて感じました。

I once again felt that the world is tough.

そんな中でも、必死に生きていたアイはとてもかっこいいなと思いました。

Even so, I thought that Ai, who desperately lived, was very cool.

最近は、若い人で出産をする人は多いが、様々な覚悟で子供を産んでいると思うと、すごく尊敬します。

Recently, there are many young people who give birth, but I really respect them when I think that they have various determinations when they give birth.

【推しの子】を観ただけで、色々考えさせられました。

Just watching [Oshi no Ko] made me think about a lot of things.

非常にいいアニメだなと思いました。

I thought it was a very good anime.

皆さんにも観てほしい。

I want everyone to see it.

 

recomendkun.hatenablog.com

recomendkun.hatenablog.com